Direktlänk till inlägg 29 oktober 2015

Börjat blogga igen

Av Anna Andersson - 29 oktober 2015 10:48

Jaha, då har man börjat blogga igen då. Har inte gjort det sen bortgången av min älskade Berner Sennen flicka Zora..
Har varit så svårt att ta upp bloggen igen har inte känt att jag haft något direkt att skriva om när hon gick bort.

Men nu känner jag att jag kan ge det en annan chans..  
I detta inlägg kommer det att blir lite blandat. Lite från gårdagen och även lite om idag...

Igår kom två vänner till mig som jag inte träffar allt för ofta tyvärr då dom bor en bit ifrån mig. Men som vanligt var det såå trevligt att ses och självklart som dom flesta förstår så blev det massa hundprat bland annat ?. Då dom båda har Berner..  


Igår senare på kvällen fick jag världens värsta tandvärk ?. Kändes som att hela huvudet skulle explodera..
Tog lite smärtlindring så det gav medsig som tur är. Men ringde tandläkaren så fick en tid idag kl 8:10...

Och jag som verkligen är livrädd för tandläkaren.. så tog det mot att både ringa dit och gå dit imorse ? men jag var så illa tvungen.

Kommer dit med världens ångest och har naturligtvis målat upp värsta tanken i huvudet om rotfyllning och så.
Men dom tog bilder och sen säger dom att det inte är hål och så utan förmodligen inflammation i nerverna ?.
Så ska få en remiss till ett annat ställe.
Så vi får se vad som händer.
Bara hoppas på det bästa?.

/kram

Skorpan, Ronja, Dunder & Inexx     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Andersson - 10 november 2015 16:28

jaha, då har Viggo åkt hem det blir så fruktansvärt tomt utan honom. När man har haft honom så länge så känner man att man verkligen saknar sällskapet av en hund..   . Och ibland känner jag att jag ska skaffa en egen hund nu på en gång och ibland b...

Av Anna Andersson - 9 november 2015 19:10

Gud vad jag längtar till första advent, älskar allt som har med julpyndt att göra. Igentligen skulle jag vilja börja pynta nu men det är väl lite väl tdigt kanske. Men på söndag är det bara två veckor kvar tillförsta advent.. JIPPIE!   . Det ända...

Av Anna Andersson - 6 november 2015 22:00


Jaha, idag ska jag passa Viggo igen, det är såå underbart att få låna honom. Han är världens bästa  .  Denna gång bär det av till Tyskland för hans ägaren så han ska vara här hela helgen.. På eftermiddagen kom Kevin och ville fika på stan så vi kna...

Av Anna Andersson - 5 november 2015 21:00

Idag skulle vi hämta en madrass hemma hos Niklas i Linköping som kevin skulle få.Så kl 08:45 kom min kära pappa och har lånat sin granne/kompis släp... När vi lämnat barnen på dagis så åkte vi iväg. På väg till Linköping säger pappa att han måste i...

Av Anna Andersson - 2 november 2015 10:30

Känns som att det är ett jäkla tjatande om min tand men det känns som att den är mitt liv just nu tyvärr, bara problem med den tydligen  . Idag var det dax igen då jag upptäckte en srot knöl på tandköttet vid den onda tanden. Och så är jag såå svulle...

Presentation


Här kan ni läsa om vad som händer i min trevliga vardag.. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards