Alla inlägg den 2 november 2015

Av Anna Andersson - 2 november 2015 10:30

Känns som att det är ett jäkla tjatande om min tand men det känns som att den är mitt liv just nu tyvärr, bara problem med den tydligen  . Idag var det dax igen då jag upptäckte en srot knöl på tandköttet vid den onda tanden. 
Och så är jag såå svullen och tanden är jätteöm. Vet att den kan vara det efter en rotfyllning men inte flera dagar och absolut inte stora knölar...


Så väl hos tandläkaren så berättar jag vad det är för problem. Då¨säger ena tandsköterskan : ja jag ser att du är vädligt svullen runt B12....  Ehhh... B12???   vad betyder det..
Ialla fall jag bad dom kolla med en spegel i munnen för att dom skulle se knölen. Så det gjorde dom.
Och säger då att ibland vid rotfyllning måste man borra upp taden efter behandlingen för att lätta på trycket.

Så det ska jag göra imorgon kl 15:30 .. Herregud känns som att jag bor hos tandläkaren...  .
Annars har det barit en lung dag idag. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om vad som händer i min trevliga vardag.. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards